Cum cumpar

Informatii utile despre comenzile online

Magazinul on line este solutia potrivita atunci cand doriti sa cumparati produse la distanta sau sa le rezervati intr-unul din showroom-uri. Pentru ca experienta achizitionarii unui produs sa fie cat mai placuta va invitam sa cititi mai jos ghidul de utilizare al site-ului si modalitatea descrisa pas cu pas pentru a plasa o comanda on line.

Gasiti pe site oferta noastra completa

La cerere putem aduce si produse pe care nu le gasiti pe siteul nostru. Doriti un produs care nu este disponibil in oferta puteti solicita o oferta de pret pe acest email office@allstitch.ro si unul dintre agentii nostri va va comunica daca se poate aduce produsul pe baza de comanda ferma (avans), in cat timp si la ce pret.

Pagina produsului si stocul afisat in timp real

Ca si noutate produsele aflate in gestiunea depozitelor  noastre sunt afisate in timp REAL pe site si astfel avem urmatoarele statusuri pentru disponibilitatea produselor:

  • “stoc indisponibil” – in acest caz produsul nu mai este disponibil momentan in nici unul din depozitele noastre , va puteti inscrie la newsletter pentru a fi informat atunci cand va fi din nou disponibil.
  • “stoc disponibil” – produsul este disponibil in stoc iar daca intrati pe pagina produsului, la detaliile acestuia veti putea vedea si depozitul in care acesta este disponibil.
  • “stoc limitat” – cantitatea disponibila este limitata.
  • “produs disponibil in stocul partenerilor All Stitch “ – produsul este disponibil doar in stocul furnizorului si se poate expedia catre d-voastra in 7-10 zile lucratoare. Aceste produse se afla in categoria Parteneri All Stitch.
  • Actualizarea stocului pe site se face automat la fiecare ora.

Pozele aferente fiecarui produs si descrierile acestora sunt cu caracter informativ si uneori pot varia fata de realitate . Rareori pot aparea erori pentru care ne cerem scuze si va multumim pentru identificarea acestora . 

Cum comand si cum solicit un produs

  1. Client nou : Odata ales produsul dorit dati click pe campul “adauga in cos” . Produsul va fi adaugat in cosul d-voastra de cumparaturi si va trebui in continuare sa compleati datele care vi se solicita in formularul de comanda ( datele de facturare , datele de livrare ) si sa selectati modalitatea de plata dorita . Daca doriti sa adaugati mai multe produse in cos va rugam sa dati click pe campul “ continua cumparaturile”. Pentru a vedea totalul cumparaturilor cu transport inclus dati click pe campul “actualizeaza total”. Pentru a merge mai departe cu comanda trebuie sa apasati butonul “ spre finalizarea comenzii” sa completati restul datelor care vi se solicita, se revizuiti inca o data comanda d-voastra iar daca totul este in regula sa dati click pe campul “trimite comanda”.
  2. Client vechi – cont existent : Daca aveti deja un cont pe site-ul nostru trebuie doar sa va logati in contul d-voastra , sa adaugati produsul dorit in cosul d-voastra de cumparaturi si sa finalizati comanda . In continuare va trebui sa selectati adresa la care doriti sa se faca livrarea , sa verificati inca o data comanda d-voastra iar daca totul este in regula sa dati click pe campul : “trimite comanda”.

Care sunt pasii urmatori dupa plasarea comenzii pe site ?

In momentul in care solicitarea d-voastra a ajuns la noi, veti primi un mesaj automat cu privire la acest aspect.

  1. in continuare un agent va prelua solicitarea d-voastra
  2. produsul urmeaza sa fie verificat iar solicitarea d-voastra sa fie confirmata
  3. produsele comercializate de noi sunt in mare parte produse noi sau second hand
  4. fiecare produs este verificat vizual inainte de confirmarea solicitarii pentru a informa clientul despre orice informatie importanta ce priveste produsul vizat. In cazul in care produsul ales de d-voastra prezinta urme majore de uzura veti fi informat in acest sens inainte ca produsul sa fie expediat catre d-voastra .
  5. statusul comenzii / solicitarii d-voastra il puteti vizualiza in contul d-voastra .

 

Cum si cand se face livrarea ?

Odata verificat si re-testat , produsul ales de d-voastra va fi expediat la adresa mentionata in comanda , prin intermediul firmei de curierat rapid Urgent Curier , companie agreata de catre All stitch masini de cusut industriale  sau prin  livrare directa ( contra cost) de catre tehnicienii All stitch masini de cusut industriale

La expeditie veti primi pe email sau puteti vizualiza direct din contul d-voastra de pe site datele de expeditie ale coletului , cum ar fi AWB-ul ( Scrisoarea de Transport care insoteste coletul) numarul de telefon al firmei de curierat. Livrarea se face in 24-48 ore ( zile lucratoare) de la expeditie in orasele mari si poate dura pana 4-5 zile lucratoare in localitatile mai mici. Curierul va suna inainte de livrarea coletului

NOTA ! La primirea coletului va rugam sa verificati daca acesta este intact sau sigilat in prezenta curierului. Daca semnalati probleme, NU SEMNATI DE PRIMIRE si intocmiti imediat proces verbal, altfel nu veti fi despagubit in caz de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara este NULA!

Doriti sa ridicati produsul din depozit?

Daca ati plasat o solicitare on line si doriti sa ridicati produsul din unul din depozitele noastre unul din agentii nostri va verifica produsul solicitat si va va contacta pe email sau telefonic pentru a va comunica termenul in care produsul poate fi ridicat din magazin. In cazul in care produsul solicitat nu este disponibil in magazinul in care doriti sa il ridicati , acesta va fi adus pe baza de comanda , de regula in 24-48 ore lucratoare .

Care sunt modalitatile de plata ?

In momentul in care faceti o solicitare on line puteti opta pentru una din urmatoarele modalitati de plata:

  • Plata OP/ virament bancar : in cazul in care ati selectat plata OP (ordin de plata) , in momentul procesarii solicitarii d-voastra veti primi pe adresa de email factura proforma in baza careia veti putea efectua plata prin ordin de plata . In cazul platii prin ordin de plata/virament bancar , produsul/produsele se vor expedia catre d-voastra numai dupa intrarea banilor in contul All Stitch masini de cusut industriale .


    • Nota : Factura fiscala finala va fi emisa pe numele persoanei fizice sau cu datele persoanei juridice in functie de initiatorul platii.
    • Exceptie: Daca platitorul, persoana fizica, este si administratorul firmei, atunci factura poate fi emisa cu datele persoanei juridice respective, in acest caz trebuie specificat pe ordinul de plata transmis urmatoarea expresie: “platit in numele firmei ...”
  • Plata RAMBURS ( la curier ) : in cazul in care ati selectat aceasta metoda de plata produsele se vor expedia catre d-voastra iar la momentul livrarii veti achita la curier suma inscrisa la totalul comenzii d-voastra . Curierul va emite o chitanta pentru suma incasata de la d-voastra

Termenul de garantie

Toate produsele comercializate de catre All Stitch masini de cusut industriale  beneficiaza de garantie . Termenul de garantie este precizat la descrierea fiecarui produs . Orice produs vandut va fi insotit de factura si certificat de garantie. In cazul in care ati primit un produs iar factura si/sau certificatul de garantie lipseste va rugam sa semnalati acest aspect pe email office@allstitch.ro  in maxim 48 ore de la data receptiei produsului/ produselor .

Pe perioada garantiei produsele achizitionate on line beneficiaza de transport gratuit catre service si retur, dar numai prin intermediul firmei de curierat cu care avem contract si numai pentru probleme legate de garantie. Mai multe detalii cu privire la politica de garantii gasiti pe site-ul nostru la rubrica Politica garantii

Produsele achiztionate on line beneficiaza de GARANTIA DE RETUR , conditiile in care se pot returna produsele achiztionate on line precum si pasii ce trebuiesc urmati le gasiti pe site-ul nostru la rubrica Garantia de retur